Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 26., vasárnap

A FÉRFI

Október 11. 

Szombat


Hali. Elolvastam a tegnapi naplóbejegyzésem,és észrevettem,hogy rengeteg részletet kihagytam,és most teljesen olyan,mintha csak egy apró dolog lett volna ami történt,pedig egyáltalán nem,szóval szeretném kipótolni . Most is remegő kézzel írok róla... :(
Mikor elkezdődött a meccs,én mint mondtam az első sorban ültem,bár ezen kicsit pontosítanék,mert egy kis padon,de nagyon eldugott helyen volt ,Peti mutatta,mert nem nagyon lehetett észrevenni,és így kényelmesen nézhettem egyedül az egészet. Gondolom, A FÉRFI is tudott erről a helyről..Ezért jött ide,hogy ne lássa meg senki.. De látta hogy ott vagyok, és én..a kis befonott hajammal,és szemüvegemmel..úgy nézek ki mint egy 10 éves..szóval gondolta,úgy se lesz semmi baj abból ha én leszek a következő "kuncsaft"... Miközben egyre közelebb jött felém..összeért a combunk..aztán megsimította a kezem.. elrohantam...először nem jött utánam,mert az ugye nagyon feltűnő lenne.. sírtam..lépteket hallottam. Tudtam hogy ő az. Kétségbe voltam esve.. Észrevett,jött felém..sírtam..Sikítottam,és mint kiderült,nem azt látta meg Peti,ahogy kirohantam,hanem meghallotta a sikításomat,és jött ki, leütötte valamivel,amitől A FÉRFI elájult. Igen.. már csak így hívom..rettegek tőle..Utána kijöttek a rendőrök,ugye én közbe beszéltem anyával,10 percig zokogtam neki a telefonba,ő is nagyon megijedt,utána mondta hogy aludjon itt Peti. Na igen.. Itt aludt,nagyon aranyos volt,próbált megnyugtatni,mondta,hogy soha többet nem fogom látni,börtönbe fog kerülni.. elaludtam,de borzasztó álmom volt.. Ő rohant utánam,egy késsel a kezében.. Felriadtam,és vagy fél órát sírtam,remegve.. Azóta is rosszul vagyok.. Nem tudtam visszaaludni. Elment Peti,bár még azt akartam,hogy maradjon,de a szülei mondták neki,hogy haza kell mennie. Délután megkértem anyát,hogy hadd engedjem ki a hajam,és mondtam neki,hogy kontaktlencsét akarok,mert ez így nem jó,hogy úgy nézek ki mint egy 10 éves. Belement,felhívta a szemészünket és holnap megyek az első betanításra. A hajamat kivasaltuk,és tényleg nagyon szép lett... Nem ismertem magamra.. Felhívtam Petit,és megkértem hogy jöjjön át megnézni.. "Elállt a lélegzete" :)))
Rengetegen felhívtak,hogy hogy vagyok, olyanok is akiket nem is ismerek.. :) Mindannyian elmondták,hogy nem lesz semmi baj.. És valamennyire sikerült is megnyugodnom,de félek,hogy ma este is rosszat fogok álmodni. Tudom hogy nem fogok találkozni már soha A FÉRFI-val,de az álmaimban sem akarok.
Na majd meglátjuk.. Jobb éjt.. :(


1 megjegyzés:

  1. Szia:) nagyon tetszik a blogod, kezdettől fogva olvasom:) csak így tovább!:)

    VálaszTörlés