Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 28., kedd

A legrosszabb nap

Október 13
tfő


Ma izgatottan keltem fel,hiszen tudtam hogy jön az új lány. Mikor kimentem a megállóba ott állt Peti, és nagy meglepetésemre már tudta a hírt. Hihetetlenül ideges volt végig.. Egyre közelebb értünk a sulihoz,és én egyre jobban vártam..Ott voltunk a terem előtt.. Vettem egy mély lélegzetet és beléptem. Körülnéztem,és megláttam a lányt, hihetetlen szép volt,odamentem hozzá. Úgy gondoltam,miután beszéltem vele,utána beszélek Petivel.
-Szia,Szofi vagyok,téged hogy hívnak?- Kérdeztem.
-Hagyjál békén..-Válaszolta,kedvtelenül.
-Én csak barátkozni akartam..
-Barátkozzál mással,nekem megvannak a saját barátaim.
Beletörődtem,és elmentem. Ekkor láttam,hogy odalép Petihez,és csak úgy megcsókolja. A barátom egy pillanatig visszacsókolt..Utána ellökte magától..
-Most miért vagy ilyen cica?Tudtad hogy jövök.- Mondta az általam most már csak szörnyetegnek hívott lány.Nem kapott rá választ,mivel odamentem hozzájuk.
-Miről beszél,Peti?
-Már régóta szemeztünk Annával,utána egyik nap odajött,és beszélgettünk,majd..
-Majd?
-Majd megcsókoltam..és..sajnálom..-Elkezdett zokogni.
-Ezt nem teljesen értem..-Néztem rá.
-A te istennek hitt barátodhoz,tegnap odamentem,hiszen egy utcába lakunk,beszélgettünk és megcsókolt. És most pechjére itt vagyok,mint tegnap mondtam is neki. Megkért,hogy ne mondjuk senkinek,de nem tudtam neki ellenállni..- Hihetetlenül gonoszan mosolygott.
- A rohadt életbe..-üvöltöttem,és megpofoztam. Miért kell valaminek mindig történnie? Nem bírom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése