Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 19., vasárnap

"A titkos szerelmem"

Néhány osztálytársam

Magyar Péter- szerintem már mindent elmeséltem róla .. :) Életem szerelme.
Monori Ádám- Ő volt Boti "legjobb barátja",elég sokat piszkált,de mint kiderült ezt úgymond  megparancsolták neki.
Nagyon aranyos,ő mondhatni,hogy a legjobb barátom. 8 éve focizik,ő az osztály "bohóca" :)
Kovács András-Kovács Bálint- Ikertestvérek. A kinézetük,a gondolkodásuk,minden mozdulatuk teljesen ugyanaz. Nagyon sokat számítógépeznek együtt,mindkettőjüknek az az álma,hogy valamilyen online játékban legyőzze a másikat. :D Nagyon vicces,mikor veszekednek,és ugyanazokat a szavakat mondják,a végén már ők is nevetnek magukon.
Igazából ilyen rövid idő alatt eddig csak velünk lettem jóba,persze Petivel,nem csak jóba... :) A többieket még nem ismerem,majd később mindenkit lefogok írni.
Na akkor jöjjön a mai elég érdekes napom.

Október 1.

"A titkos szerelmem"

Szerda

A mai napomat kicsit részletesebben fogom leírni mint a többi eddigit,mert most van egy teljes órám az alvásig. Szóval reggel felkeltem,elég kómásan ugyan,de sikerült időben kikelni az ágyból,felöltöztem,elkészültem,majd elindultam a buszmegállóba. Ott állt Peti,rohantam hozzá,majd szó szerint ráugrottam ..:D Annyira jó,hogy már újra tud beszélni. Imádom a hangját! Elmesélte az egészet,hogy hogyan halt meg az édesapja,nagyon őszinte volt,én akkor el is sírtam magam. Végig beszélgettük a buszutat,mint általában mindig,utána mikor beértünk a suliba,megnéztem a szekrényemet,mert mindenkinek van egy saját külön kis része,ahova beteheti a könyveit.Szóval mikor kinyitottam kiesett belőle egy cetli.. Másolom mi volt ráírva:
Kedves Szofi! 
Te vagy az egyetlen kit szeretek
Melletted örökre boldog lehetek
Csak miért nem veszel észre?
Egy pillanat alatt belém szeretnél,te..
A titkos hódolód 
Amint ezt elolvastam biztos voltam benne,hogy Peti akart meglepni,oda is mentem hozzá,megöleltem,majd megköszöntem.
-Mit köszönsz? - Kérdezte,meglepődve.
-A verset! Nagyon aranyos vagy,hogy írtál,de én már beléd szerettem!
- Szofi itt valami tévedés van.. Én semmilyen verset nem írtam..
Miután megmutattam neki,eléggé ideges lett,hogy miért írogatnak nekem ilyeneket,majd kidobta a kukába. Igazából kíváncsi vagyok nagyon,hogy ki írhatta.. De mondjuk ha megtudom se változik semmi mert Petit szeretem. Utána bementem az első órára, beültem a szokásos helyemre,és csak gondolkoztam,ki lehet az én titkos hódolom .. Túl éltem az órákat,majd utolsó óra után megint egy levelet találtam a szekrényben:
Csodálatos voltál ma is! Mint mindig.. Kár,hogy nem veszel észre.. :)
A titkos hódolód 
Mellette egy kép volt csatolva,amint épp mentem le a lépcsőn.. A kép ma készült.. Ez nagyon durva..
Úgy döntöttem inkább nem mutatom meg Petinek,mert nem akarom hogy még jobban felidegesítse magát,de igazából egyre kíváncsibb lettem. Bár nem is kíváncsi.. Inkább megijedtem..Majd holnap leírom,hátha megtudok többet is erről a titokzatos személyről..
Jó éjt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése