Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 1., szerda

Első

 

Első

 Szeptember 1.

Az első napom

Hali..vagy öö..hogy is kezdjem,hogy kell köszönni ilyenkor? "Sziasztok, olvasóim?" Áh.. maradok a halinál :)
Szóval, most egy bemutatkozást kezdenék el.. vagyis magamat mutatnám be..Na, értitek.. 15 éves lány vagyok, Zsófiának hívnak, de mindenki (A barátaimra gondolok.. mármint..mindegy) Szofinak szólít. Budapesten lakok, Magyarország fővárosába, bár ezt mindenki tudja..ki nem tudná.. Eléggé félénk, és szétszórt lány vagyok,mint ahogy ebbe a bemutatkozás félébe is látszik. A sulimról szeretnék nektek "mesélni".
Most kezdtem el a gimnáziumot, matek-fizika osztályba járok. Az osztályomban rajtam kívül nincs lány..Tudom elég szokatlan..De van ilyen is. 
És hát..Persze,hogy én vagyok az a lúzer, aki ilyen helyzetbe került. Ma volt az első napom a suliba. Mikor beléptem a terembe, mindenki, aki a bent tartózkodott (29 fiú) elkezdett nevetni. Ja.. A kinézetemről még nem is beszéltem.. Szemüveges vagyok.. és szeplős..a hajamat a szüleim minden reggel befonják..pedig szép hosszú szőke hajam lenne..de ők nem engednek el kiengedett hajjal..azt mondják, szebb vagyok így..
Szóval e miatt a befont haj miatt 5 évvel fiatalabbnak nézek ki.
A ruháim nem a legjobbak, mivel elég szegények vagyunk. De szeretem őket..csak..a többiek nem..
Visszatérve, mikor beléptem a terembe, nevetettek. Néhány megjegyzés jött rám..
"Mi van szöszi, eltévedtél?" 
"Ez nem az általános iskola első osztály,bébi"
"Hé,kislány,te nem vagy ide való"
Könnyes szemmel körbe néztem (igen,elég érzékeny vagyok)..és megpillantottam,egy fiút a sarokban ülve,egyedül. Ő nem nevetett. Mosolygott rám! Szemüveges volt ő is, a haja le volt lapítva, de mégis megfogott benne valami. Odaültem mellé. Egész nap egy szót se beszéltünk.. mégis,úgy éreztem mintha ezer éve ismerném.. Sose éreztem még ilyet. Általános iskolába egy darab barátom se volt.. sose volt egy igaz barátom se. Piszkáltak, büdösnek találtak, csúnyának, és még néha kövérnek is neveztek. Nyáron, eldöntöttem, hogy gimnáziumba teljesen új életet fogok kezdeni. Vettem magamnak dezodort, ezért már büdös egyáltalán nem vagyok, és 10 kilót lefogytam. De sajnos ez senkit nem érdekel.. így is mikor beértem a terembe kinevetettek.. Semmit se érek, úgy érzem. Viszont emellett a "nevenincs" szemüveges fiú mellett mégis éreztem magam valakinek.. Hátha holnap beszélünk.. Hátha.. már hiányzik.. Hiányzik a mosolya.. Nagyon megfogott.. furcsa ez az érzés. Az iskolában ezen kívül más nem történt, az osztályfőnök nagyon rendes, egy 30 év körüli férfi. 3 osztályfőnöki óránk volt ma,végig piszkáltak a többiek. Minden mozdulatomért kinevettek,csak az az egy fiú nem. Megtudtam az órarendem, elég kemény. Hazaérve a szüleim minden kérdést feltettek.. Amelyek legtöbbje értelmetlen volt.. 
"Mennyit ittál ma picikém?"
"Ugye a lépcsőn nem botlottál meg?"
"Sokan dicsértek?"
"Jaj, kicsim, nagyon sápadtnak látszol, ugye nem vagy rosszul?"
Miután túlestem a körülbelül 20 ugyanilyenfajta kérdésen, felmentem a szobámba,és az új mixemen dolgoztam.. Ez a hobbim:) Imádok zenéket csinálni, csak sajnos senkit nem érdekelnek:(. Hátha majd valakit megfog, és DJ lehetek.. ez az álmom. De senki se tudja.. Szüleim mérnököt akarnak belőlem faragni,ha elmondanám nekik,nagyot csalódnának bennem,barátom meg, nincs, akinek elmondhatnám. Így hát marad ez az én saját titkom. Vagyis.. miket beszélek..most már ti is tudjátok.
 Na, jönnek fel anyáék..9 óra van. Aludnom kell. (igen, ilyen hamar, ne tegyetek megjegyzéseket,légyszi)
Hali!


2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! :)
    Elsősorban az írásmódod az, ami megfogott, és a főszereplő lány is szimpatikus. További sok sikert az íráshoz, azt hiszem, gyakran be fogok nézni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon jól esett! Aranyos vagy :)

      Törlés