Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 20., hétfő

Ez lehetetlen!

Október 7. 

Kedd

Az utóbbi napokban nem hallottam a "titkos hódolómról" viszont ma...
Szokásosan reggel Petivel mentem suliba,de furcsább volt mint máskor. Valamiért nem nagyon szólalt meg,és olyan volt mintha haragudott volna.. Nem értettem,de nem akartam veszekedni,ezért inkább hagytam a témát,és csendben maradtam.Nem tudom mi lehet. Mikor beértem suliba,a szekrényben megint egy cetli várt rám:
Rájött a barátod,hogy velem töltötted a tegnapi napot?
Megnéztem,de nem tudtam megszólalni se. Azon gondolkodtam,ki lehet ilyen szemét,hazug,és ki akar nekem meg Petinek rosszat. Már nem voltam kíváncsi,hogy ki ez a személy. Egyszerűen azt akartam,hogy vége legyen,és hogy megbűnhődjön az aki ilyet tesz. Aztán rájöttem,hogy valószínű azért haragszik rám a barátom,mert az ő szekrényébe is bedobtak egy ilyesfajta szövegű levelet. Mikor erre rájöttem odamentem hozzá,megkérdeztem mire ő ezt válaszolta:
-Figyelj,Szofi,miért nem mondod el nekem az igazat? És megmutatta a neki írt cetlit,amit tegnap talált a szekrényében:
Kedves Peti! Lehet most azt fogod hinni,hogy minden amit leírok puszta hazugság,de kérlek olvasd végig. Tegnap,ugye nem Szofival voltál délután? Csak mert láttam őt,egy másik fiúval kézen fogva sétálni ..Vigyázz.  ***Névtelen
 Mellé egy kép volt csatolva,egy fiúról,meg egy lányról,hátulról,és a lány ugyanolyan ruhában volt,mint amilyen nekem van,de csak a ruha látszott,meg a mellette lévő fiú,aki fogja a lány kezét.
Tudni kell,hogy tegnap délután fogszabályzásra kellett mennem,ezért nem tudtam Petivel találkozni.

Amint ezt elolvastam,elsírtam magam.
Nem hiszem el,hogy nekik hiszel!-Ordítottam,utána nem bírtam tovább és kirohantam az iskolából. Nem érdekel hány igazolatlant kapok,hazarohantam,és azóta itt fekszek az ágyban és sírok. Boti próbál vigasztalni,de sajnos nem tudok megnyugodni.
Ki lehet ennyire aljas?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése