Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 25., szombat

Nem sokon múlott!

Október 10.

Péntek 

A mai nap elkezdődött a sulis kupa. Ez abból áll,hogy van egy iskola,amivel nagy rivális a mi iskolánk,és különböző sportokban versenyzik egymással a két gimnázium,év végén pedig a nyertes megkapja a kupát,és vele együtt a dicsőséget is. Ezt azért mondom el mert ugye Peti kosarazik,ezért kimentem szurkolni,mert ma volt a meccse(természetesen az első sorban voltam :) ). Rengetegen voltak,az egész csarnok megtelt. Elkezdődött a meccs,az ellenfél vezetett az első negyed végére,az állás 18-16 volt. Hihetetlenül izgultam,szerintem én ordibáltam a leghangosabban pedig ez nem vall rám. Hirtelen azt vettem észre hogy odaült mellém egy ismeretlen férfi,olyan 35 év körüli lehetett. Először még csak rá se néztem,de egyre és egyre közelebb jött,a végén már összeért a lábunk. Szóltam neki,hogy egy kicsit túl közel jött,és zavaró,mire megfogta a nyakam erősen,és rám parancsolt,hogy "kussoljak be." Megijedtem.. Arrébb akartam menni,de megfogta a kezem.Elkezdtem sírni.. Végre sikerült felállni,és kiszaladtam,futott utánam.. Lerántott a földre,rámakart feküdni,de láttam hogy valaki  fejbe vágja őt,és elájul. Az a valaki Peti volt. Kirohant a pályáról mert látta,hogy egy férfi kerget. A nyakába borultam,és sírtam. Még sokkos állapotban voltam.. De megnyugtatott,és ez mindennél többet jelentett.Miattam megállították a meccset,vagyis az én kis kosarasom miatt,mert kirohant a pályáról. Rengetegen megkérdezték,hogy mi a baj ,nagyon aranyosak voltak. Valaki kihívta a rendőrséget, és elvitték az ismeretlen férfit. Kiderült róla,hogy már több lányt megerőszakolt,és a rendőrség őt kereste már régóta. Valamennyire megtudtam nyugodni,ezért mondtam,hogy nyugodtan folytatódhat a meccs,és megköszöntem a segítséget. Mint utólag kiderült András hívta ki a rendőröket,nagyon jóba lettem vele azóta,mióta kibékített minket Petivel, hihetetlen jó fej. Így hát visszamentem a csarnokba,de most már nem tudtam kiabálni,csak néztem,és tapsoltam. A végeredmény 67-65 lett,nekünk. Kimentem,felhívtam anyát, elmeséltem neki mi történt, és amit akkor mondott,na az,hihetetlenül feldobta a kedvem :
"Kicsikém,akarod , hogy Peti nálunk aludjon,és vigyázzon rád?"
Ennyi kellett,elkezdtem örömömben kiabálni a telefonba,utána letettem és közöltem a csodálatos hírt a barátommal. Felemelt és hosszasan megcsókolt. Szóval most,miközben írok,a szerelmem éppen a fürdőszobában fürdik. Imádom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése