Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 26., vasárnap

Új

Október 12.

Vasárnap


Hát..Ma este is elég rosszat álmodtam és felriadtam az éjszaka közepén,de miután a szüleim megnyugtattak,visszatudtam aludni és utána már elég nyugodtan telt az este. Reggel mikor végre felkeltem,anyával elmentünk az első kontaktlencse betanításra,de elég sokat bénáztam..Megkaptam a havi lencsémet,és így tudok még gyakorolni. Hazaértünk,és eléggé unatkoztam. Eszembe jutott,hogy már sulikezdés óta nem voltam fent facebook-on.. Igen..Nem nagyon használom az internetet. Beléptem,és láttam,hogy az összes osztálytársam bejelölt,sőt még egy osztálycsoportunk is van :) Miután visszajelöltem mindenkit,rám írt Tibi,ő is az osztálytársam,de nem nagyon szoktam vele beszélni.
-Hello,te tudtad,hogy holnap jön egy új lány az osztályba?
Huha....Vagy hatszor elolvastam amit írt..Nem tudtam elhinni,de nagyon örültem neki! Ez azt jelenti,hogy nem én leszek az egyedüli,és lehet hogy nagyon-nagyon jó barátnők leszünk! :) Remélem..
Miután visszaírtam,hogy nem,linkelt nekem egy adatlapot. Rámentem megnéztem .. Egy olyan lány képeit láttam,akin 10 kiló alapozó van,és mindenhol behajolva,és csücsörítve pózol.. Ő jön matek-fizika szakra?..
Láttam,hogy megint írt Tibi,kiderült,hogy ez nem az új lány,hanem a barátnője....:D Nagy kő esett le a szívemről..Csöngettek,kinyitottam az ajtót,Peti állt ott. Elmeséltem neki is az új hírt,igazából nem nagyon érdekelte,ő csak annak örült,hogy én örülök :)
Izgalommal várom a holnapi napot..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése