Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 3., péntek

negyedik

Peti

Szeptember 10.

Szerda


Sziasztok,én egy 15 éves,matematika-fizika szakos,gimnazista vagyok,bár ezt már Szofi gondolom leírta..:)
A gimnázium előtt egy nagyon rossz általános iskolába jártam,ahol az osztálytársaim,minden órán piszkáltak,hiszen,én úgysem tudok visszaszólni. Nagyon sokat kellett tanulnom,hogy bekerüljek ebbe a suliba. 12 éves koromban meghalt az édesapám,azóta néma vagyok.Most édesanyám nevel engem,és két kisebb testvéremet,de természetesen én is próbálok neki mindenben segíteni.Hobbim a kosárlabda,legszívesebben éjjel-nappal kosaraznék. Auu! (Szofi megütött) Ja persze..Szofival kosaraznék éjjel-nappal :) Hogy is tudnék nélküle élni.. :D Na de komolyra fordítva a szót,tényleg örülök,hogy ilyen barátra leltem. Bár most is,2 napon át folyamatosan ezért könyörgött,hogy írjak ide magamról jellemzést,szóval csak ezért mentem bele..A csapattársaimmal szerencsére nagyon jóban vagyok. Szeretek zenéket mixelni,szabadidőmben sokszor ezt csinálom..(Szofi miért nézel rám ilyen furcsán? Úristen te is zenélsz?Ezt miért nem mondtad?!) Na,miket megtudok róla :) Nem tudom még mit írhatnék,nehéz az életem,de van néhány ember aki szebbé teszi. Remélem tetszett a bemutatkozásom,nem vagyok egy "beszédes" fiú ..haha 
Sziasztok!

Na,most már én írok,Szofi. Bocsánat,hogy eddig nem jelentkeztem,csak elég sűrű volt a program,és úgy gondoltam,ha lezajlanak ezek a dolgok,akkor írok nektek.Múltkor az igazgató behívatott,a tűzeset után,és  hosszasan elbeszélgetett velem ,holott a legnagyobb bűnöm az volt,hogy elmentem a mellékhelyiségre,de nem baj ,túléltem. Kiderült viszont,hogy mi okozta a tüzet,és nagyon megfogtok lepődni. Boti ( Meséltem már róla,ő az osztály,sőt az iskola "nagy menője" ) éppen a mellettem lévő fülkében cigarettázott. (Igen,vegyes a mellékhelyiség) És mikor kijött, a cigijét eldobta,de elfelejtette elnyomni ,így a toalett papír felgyulladt,és ez okozta a tüzet. Botit azonnali hatállyal kirúgták. Azóta a  fiúk az osztályba sokkal kedvesebbek velem,elkezdtek befogadni engem,és Petit,kezdünk összeszokni. Voltam Peti meccsén,amit nagyon élveztem végig szurkoltam az egészet. Megnyerték,így bent vannak a döntőbe. Utána,elhívott engem moziba,igaz a csapata is ment,de nagyon kedvesek voltak,így igent mondtam. Amúgy megtanultam körülbelül a jelbeszédet, (1 hétig folyamatosan ezt memorizáltam) így most már neki sem kell írnia. A csapatával is így "beszél". Ez csak egy plusz információ volt. Szóval odaértünk moziba, a fiúk kiválasztottak valami nagyon nem nekem való filmet,de beleegyeztem. Én ültem a szélén,Peti mellettem. Kb. a film felénél járhattuk,mikor megfogta a kezem! Igaz,utána egyből elvette,szóval gondolom véletlen volt,de akkor is előjött az a furcsa érzés,amit mindig érzek ha vele vagyok,és kirázott a hideg,nagyon jó volt. Végül is túléltem a filmet (na jó,igazából nagyon tetszett),utána hazamentem,és aludtam. Azóta nem történt más érdekes,viszont most mennem is kell,megpróbálok minél hamarabb írni. 
Sziasztok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése