Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. május 20., hétfő

Szakítani fogtok!

Október 8.

Szerda



Ma kisírt szemekkel mentem suliba. Peti nem várt rám a megállóban,a buszon se volt rajta. Mikor beértem, kinyitottam a szekrényemet remegő kezekkel,és láttam,hogy megint vár rám egy cetli:
Szakítani fogtok!
Csupa-csupa nagy betűvel ez volt írva.. Nem bírtam tovább.. Lerogytam a földre és elsírtam magam.. Egy fiú leült mellém,és bemutatkozott.
-Szia,a nevem András,az osztálytársad vagyok,bár eddig nem sokat beszéltünk. Megkérdezhetem mi a baj? Nem ismerlek,de aggódok érted.
Elmosolyodtam,és mondtam neki,hogy nem kell aggódni nincsen komolyabb bajom,de azért elmeséltem neki az egészet. Becsöngettek,elrohant órára,én maradtam még egy kicsit,mert lekellet nyugodnom. Az óra közepe fele úgy döntöttem bemegyek. Peti ott ült az utolsó padba,és zenét hallgatott,a tanár ordibált vele,de őt nem érdekelte..  Mikor beértem,rám is rám ordított,hogy azonnal menjek el az igazgatóhoz.. Kiléptem a teremből..De amit láttam.. Az egyik B-s fiú épp Peti szekrénye előtt állt,és szorgosan írt valamit. Odamentem hozzá,kitéptem a kezéből a cetlit.
Kedves Peti! Remélem ezek után hiszel nekem,és szakítasz.... Eddig tudta írni,mert utána már az én kezemben volt. Megkértem a srácot, amennyire kedvesen tudtam,hogy mondja el,hogy mi ez az egész. Elakart rohanni.. De kibuktattam.. Nem szoktam ennyire erőszakos lenni..De ezt már nem bírom tovább. Ráparancsoltam,mire végre elkezdte már remegve mesélni. Szerencsére nem volt egy erős fiú.
-Az egész úgy kezdődött,hogy van egy osztálytársam lány.. Tudod Szandi.. Neki nagyon tetszik Peti,és emiatt utál téged,hogy a tied.. Nekem tetszik Szandi,és ezt ő is tudja.. Tudja hogy érte bármit megtennék..Ezért megkért,hogy érjük el,hogy szakítsatok. Kitalálta,hogy írjunk leveleket. Vett olyan ruhát mint amilyen neked van,megfogta a kezem,és úgy csináltunk képet..Sőt tegnap még az ügy érdekében meg is csókolt, azt is lefotóztuk,azt akartam most betenni Peti szekrényébe..Sajnálom..Nagyon..Butaság volt.
Miközben mondta,elkezdett sírni. Megkönyörültem rajta,és megöleltem. Igazából rá nem is haragudtam.. A szerelem elvette az eszét.Megkértem,hogy ezt a történetet mesélje el Petinek is szünetbe,utána elmentem az igazgatóhoz,de kedves volt,megbeszéltük az egészet.Mikor mentem be a következő órára,Peti már nem volt ott.. Nem értettem..Máshogy mesélte el neki a srác? Utána megértettem..Kiléptem harmadik óra végéről,és egy csokor virággal a kezében állt a terem előtt.. Bocsánatot kért,majd ott ,mindenki előtt hosszasan megcsókolt. Utána odament Szandihoz,és megmondta neki,hogy ekkora aljas,és undorító lányt még soha az életében nem látott,és hogy sose fog velem szakítani. Szóval megoldódtak a dolgok..Viszont Szandi úgy látszik,még négy évig irigykedhet. :) haha


1 megjegyzés: