Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. június 5., szerda

Igaz szerelem

Október 22.

Szerda

Hát akkor elkezdem..
Tegnap nem mentem suliba,mert az egész napomat gondolkodással töltöttem,anyának mondtam hogy kicsit fáj a fejem,így megengedte hogy pihenőnapot tartsak. Arra a döntésre jutottam hogy igazából mindenki megérdemel egy második esélyt,így újrakezdem Petivel. Vagyis lehet nem újrakezdem,hanem adok neki egy kis próbaidőt,hogy meglássam,tényleg akar-e engem. Ádámmal mentem reggel iskolába,így nem lepődtem meg mikor csöngetést hallottam. Megegyeztünk,hogy mivel sok időnk van sétálva megyünk. Nagyon-nagyon jót beszélgettünk,elmesélte minden titkát,nagyon örültem hogy ennyire megbízik bennem.Aztán hirtelen..
-Szofi,újrakezditek Petivel?- kérdezte,a legkomolyabb tekintetével.
-Lehet..Miért?
-Miért nem veszed észre,hogy akik igazán szeretnek ott vannak az orrod előtt? Lehet,hogy tegnap éppen a nagy Ő-vel telefonáltál,de akkor is csak az ex pasidról beszéltél neki,aki a lehető legaljasabb dolgot csinálta veled. Lehet,hogy mikor éppen kézen fogva jöttél be Petivel a suliba,(aki igazából közbe megcsalt)valaki pedig már könnyes szemmel nézett titeket,annyira fáj neki,hogy mással lát. Lehet hogy az a valaki már másfél hónapja arra vár,hogy észrevedd,és ne mindig az exedről mesélj neki,mert minden nap csak hazamegy,és azon gondolkozik mivel jobb a másik nála..Lehet hogy az a valaki,azért ment el tegnap a házadhoz,hogy bevallja,hogy szeret,de te egyből Petiről kezdtél el neki mesélni. Lehet,hogy az a valaki az első pillanattól igazán szerelmes beléd,és sohase tudna megbántani. Lehet,hogy az a valaki én vagyok..-Megdöbbentem..Nem hittem a fülemnek..
-Ádám,én...Én azt hittem,hogy te is barátként tekintesz rám.. Vak vagyok,hogy nem vettem észre a jeleket amit küldtél nekem. Te egy igazán csodálatos ember vagy.-Ekkor megláttam,hogy milyen gyönyörűek a szemei..Miért nem láttam eddig,hogy ilyen szép kékek?..Aztán lentebb néztem,a szájára..Legszívesebben azonnal megcsókoltam volna..Végignéztem rajta,és rájöttem,hogy az igaz szerelem tényleg itt hevert az orrom előtt.. 1 hónapja,minden egyes nap felhívott engem telefonon,végighallgatta az egy órás hisztijeimet,amit Peti miatt csináltam,és mennyire fájhatott neki..Nem bírtam tovább,bekönnyeztem,elkezdtem össze-vissza beszélni..
 -Tisztellek,mert mindenkivel kedves vagy,és.. és..segítesz másokon..és hogy ilyen jól focizol..igazán kimennék egy meccsedre...És ha most megcsókolnál az nagyon jó lenne,mert alig tudok egy értelmes szót kinyögni..
És meg is tette. Sose hozok ilyen gyorsan döntéseket..De mint ő mondta,a szívemre hallgattam..Mikor beértem a suliba,kerestem Petit,hamar meg is találtam..csókolózott Annával..legszívesebben megpofoztam volna magam,hogy még egy esélyt akartam neki adni,meg persze őt is,amiért ekkora szívtelen..
-Sziasztok.-köszöntem nekik,csókjukat megzavarva.- Oh,Peti csak annyit akartam,hogy bár kedves volt hogy a hétvégén bocsánatot kértél,és mondtad,hogy Annával csak a csapatod miatt jársz,meg hogy elveszíthesd vele a szüzességed,de én nem adok neked még egy esélyt,légy boldog. Hello!-Anna arcát látni..fantasztikus volt..:D Na mindegy is,nem érdekel már,de ezt még megérdemelte..Kár hogy rápazaroltam másfél hónapot,holott az igaz szerelmem az orrom előtt volt..(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése