Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. június 2., vasárnap

Kétségbeesés

Október 20.

Hétfő


Ma reggel furcsa módon már hajnali 4-kor fent voltam,visszaaludni nem tudtam,ezért gondoltam felnézek facebook-ra. Láttam,hogy Anna bejelölt,visszaigazoltam mert nem akartam szemét lenni. Megnéztem az adatlapját,de amit láttam..
Kontó Anna
FIGYELJETEK EMBEREK! MINDENKI,AKI EZT A BEJEGYZÉST LÁTJA KÉREM OSSZA MEG. MA REGGEL ELTŰNT PETI,ÉS AZÓTA SEM TALÁLTÁK MEG.KÉREM AKI BÁRMIT IS TUD RÓLA,AZONNAL SZÓLJON! KÖSZÖNÖM!!!
8 órája
Nagyon megijedtem..Fél óráig gondolkoztam,hogy hol lehet..Majd rájöttem. Van a közelünkben egy erdő,és ott találtunk még mikor együtt voltunk egy nagyon eldugott helyet,és egyszer mondta azt,hogyha valami baja lenne,biztos hogy ide jönne. Így hát felöltöztem gyorsan és elbicikliztem oda.. Meg is találtam.. Egyszerűen utáltam,utáltam amit velem csinált,utáltam a viselkedését,utáltam..De mégis,segíteni akartam neki..Nem bírtam..Ott ült teljesen egyedül,persze hogy leültem mellé beszélgetni. Megfogtam a kezét,és csak ennyit kérdeztem:
-Mi a baj?
-Szofi,nem kellene itt lenned..Amit műveltem veled..Sajnálom..Tegnap a barátaimmal voltam,aztán mikor hazaértem,úgy éreztem,hogy ez nem én vagyok. Nem értettem magam.. Nem tudom miért csináltam ezt veled.. Tudod a csapatomban a fiúk azt mondták,hogy túl sokat vagyok veled,és hogyha nem hagylak el téged,akkor kitesznek a csapatból.. Mondták,hogy csak akkor maradhatok a kezdő 5-ösbe hogyha 1 héten belül találok egy olyan lányt,aki bármit bevállal..Így jött Anna.. Én még mindig téged szeretlek.. Nem akartam ezt. Én utálom Annát,csak a fiúk miatt vagyok vele. A csókja keserű,amikor megérint,azt kívánom bárcsak te érintenél meg. Egyszerűen egy szerencsétlen voltam,aki elhagyta az igaz szerelmét,a hobbijáért. A csapatom megváltozott,állandóan buliznak,és csak én vagyok ott a különc..Sajnálom,hogy ezt tettem.- Megtört a jég,elsírta magát..
-Peti,én azt hittem hogy ismerlek,de aztán kiderült hogy mégse. Hátba szúrtál,és már azt se tudom,hogy most igazat mondasz-e vagy ez csak egy jó színjáték. Az a baj,hogy beléd vagyok esve. Szerelmes vagyok..Nem tudlak elfelejteni,minden nap csak rajta...-Nem tudtam tovább mondani,mert megcsókolt. Mikor abbahagytuk,mondtam neki,hogy még nekem idő kell. Ő elindult iskolába,én még maradtam egy kicsit gondolkozni.  Mikor végül én is beértem,Anna a földön ült,és sírt. A hangosbemondón Peti hangja szólalt meg. Jaj ne..
-Kedves iskolástársaim! Magyar Péter vagyok 9.-es,és megszeretnélek kérni titeket hogy egy percre hallgassatok meg. Nagy hibát követtem el,mert a számomra legfontosabb embert hihetetlenül megbántottam. Igen Szofi,téged! (Itt mindenki rám nézett) Szóval,csak bocsánatot szeretnék kérni,és most rohannom kell mert jön az igazga..! -Ezután a diri hangját hallottuk a hangosbemondón,ahogy mondja Petinek,hogy itt a sulirádiósok a zenéket szokták bejátszani,nem szerelmi vallomásra kijelölt ez a hely.. A nap további részében nem szóltam senkihez,mert még fogalmam sincs mit fogok csinálni,annyit viszont tudok,hogy imádom a matek tanárom..:) Eddig nem nagyon ejtettem szót a tanárokról,viszont őt ki kell emelnem,mert hihetetlen jó.Igazából most csak próbálom elterelni a g Este kimentem a helyhez gondolkozni..Peti is ott volt,de mondtam neki,hogy egy kicsit egyedül szeretnék lenni..Ádámmal is beszéltem,ő csak ennyit mondott:
-Szofi,hallgass a szívedre..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése