Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. június 8., szombat

A verseny

Október 24.

Péntek


Ma reggel arra keltem fel,hogy csengettek.Kinyitottam,nagy meglepődésemre Anna állt az ajtóban.
-Mit keresel te itt?- Kérdeztem,elég flegma hangnemben.
-Ugye amiket mondtál azok hazugságok voltak?Mármint Petivel kapcsolatban..Én szeretem..Mikor rám néz az annyira csodálatos..a mi kapcsolatunk tökéletes! Tudom,hogy csak azért csinálod hogy visszamenjen hozzád! De nem fog..Mikor a hangosbemondón beszélt,na utána mondta nekem,hogy a csapatával fogadott,hogy megmeri-e csinálni,és egyáltalán nem szeret téged..Ő az enyém! Szóval ha még egyszer ránézel,kitekerem a nyakad..te ostoba..-Mondta,az elején még sírós,a végén inkább amolyan "mindjárt megöllek" hangon.
-Oké,csak hogy tudd,én nem akarok semmit a nagy barátodtól. Romlottak vagytok mind a ketten..Amúgy,csak ennyit akartál? Szia,jó volt látni..!
Köszönés nélkül elment..Ezen már csak nevetni tudok,amit ők ketten művelnek..Na de nem érdekes. Nagyon korán volt még,így megnéztem az emailokat amiket kaptam.
Láttam,egy "FIGYELEM FIÚK, LÁNYOK! AKI PRÓBÁLKOZIK A DJ SZAKMÁVAL,JELENTKEZZEN VERSENYÜNKRE!" tárgyút. Azonnal megnyitottam,és láttam,hogy november 1.-ig be kell küldeni egy általunk készített zenét, november 3.-án megtudjuk az eredményt,a nyertes 100 ezer forint nyereményben részesül+ egy saját CD...Életem álma volt ez..Elkezdtem sikítozni,annyira örültem ennek a lehetőségnek. Gyorsan felöltöztem,bementem a suliba,és elújságoltam Ádámnak a jó hírt,láttam rajta,hogy boldog azért,mert én is boldog vagyok :) Odajött hozzánk Peti is..
-Szia Szofi,te is indulsz a versenyen? Sok sikert!- Mondta,mosolyogva.
-Hagyd már békén,nem veszed észre,hogy te érdekled a legkevésbé? -Válaszolt helyettem Ádám.
-Köszönöm..-suttogtam neki.
-Természetes.
Ezután elkezdődtek az órák,amik lassúak,és unalmasak voltak... Bekerültem az iskolai matek-csapatba,fogunk majd menni versenyekre,ennek örültem. Ádámmal mentünk haza,de eléggé sietősen,mert edzésre kellett mennie.
-Na akkor Szia!-Köszönt el,majd megcsókolt.
-Szia,holnap találkozunk.
-Jut eszembe,nincs esetleg kedved holnap este elmenni vacsorázni?
-Veled? Meggondolandó..-Húztam az agyát..:D
-Persze hogy lenne kedvem,te buta -Mosolyogtam rá,majd újra megcsókoltam.
Elment,bejöttem leültem a gép elé és azóta a számon dolgoztam,amit majd beküldök,viszont eléggé elfáradtam,szóval alszok.

1 megjegyzés: