Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. június 22., szombat

Eredményhírdetés felé

(Sziasztok,bocsánat,hogy elég régen írtam,de ballagásom volt,meg minden egyéb,így nem
Jutott időm rá)

November 2.

Vasárnap

Eredményhírdetés felé

Igen,tudom hogy régen írtam,de ez azért van mert az elmúlt valahány hét eseményeit egybe akartam elmesélni,nem pedig külön-külön. Szóval, rengeteget dolgoztam a zenén,amit be is küldtem a pályázatra,és most éppen a vonatról írok, mert az eredményhirdetés Szegeden lesz,így lekell utaznom. Anyáék is itt vannak velem,eddig nem tudták,hogy szeretek zenéket mixelni,viszont tegnap muszáj volt elmondanom nekik,elég jól fogadták,vagyis anya. Apa azt mondta,hogy a tanulásom rovására fog menni,és hogy semmi értelme. Mikor ezt kimondta,én sírva rohantam fel a szobámba,mivel ez olyan érzés volt, mintha kést döftek volna a szívembe.Azonnal utánam jött,és bocsánatot kért amiért megbántott. Mondta,hogy természetesen ő is elkísér,és nagyon szurkol. Más téma. Szerintem ti is észrevettétek,hogy alig írok a tanáraimról,és a többi osztálytársamról. A tanárokat együtt foglalom össze: jók. De tényleg,egyetlen egy tanár van,akivel nem szimpatizálok,az pedig a magyar tanárom,de ő is jól tanít,csak nagyon gyerekes,ami nekem egyáltalán nem tetszik. A matek tanárom a kedvencem,de ezt már említettem is nektek. Az osztálytársaimmal pedig nem igazáb beszélgetek,Ádámon kívül,ezért nem nagyon említem őlet.Aztán.. Egyik nap,mikor bementem az iskolába tele volt minden plakátokkal,amiken ez állt:
Fiúk/Lányok FIGYELEM!
Iskolánk megrendezi 23.téli bálját. 
Időpont: december 9. 20:00-24:00
Érkezés:Párokban,alkalomhoz illően felöltözve.
Gyertek minél többen!

Na igen,örültem nagyon,gondoltam már aznap elfog hívni Ádám engem,de nem tette.. Úgy ahogy az rá következő egy hétben se. Tegnap nem bírtam tovább,megkérdeztem tőle.
- Miért nem hívsz el engem a bálba?
Arcára nagy meglepődés ütött ki.
- Szofi,nem tudtam,hogy te menni akarsz,azt hittem nem szereted az ilyeneket,sajnálom,meg kellett volna kérdeznem. Na jó,csak szivatlak,kíváncsi voltam meddig bírod ki. A háta mögül elővett egy rózsát. Szóval kedves barátnőm,lenne kedved eljönni velem a téli bálba?
Csak szívatott? Akkor most én is megszívatom!
- Bocsi, de már más elhívott.
- Igen? Jó rendben,akkor majd.. Nem tudom.. Szia - mondta,majd elindult csalódottan hazafele.
Utána mentem,és megcsókoltam.
- Nem hiszem el,hogy mennyire hiszékeny vagy. Tudod kölcsön kenyér visszajár! Persze,hogy elmegyek veled a bálba.- mondtam,hatalmas mosollyal az arcomon.

Na igen, a napokban ennyi történt velem. Ja meg még voltunk a matekcsapattal,egy versenyen,amit sikeresen megnyertünk. A napjaim egyébként átlagosak,felkelek,iskolát végigszenvedem,majd utána találkozok Ádámmal,és megyek haza tanulni,zenéket gyártani. Óh! Pont most értünk ide Szegedre. Szurkoljatok!
Ui.: az Ádámmal való vacsorámról külön írok,mert most nem jutott idő rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése