Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. június 1., szombat

Az egész csak színjáték volt!

Október 18.
Szombat


Egész héten csak tehetetlenül  szenvedtem.. Minden óra után kimentem a mosdóba és ott sírtam..Mert igen..Peti meg Anna összejöttek.. Teljesen összeomlottam. Hétfőn jött ugye az osztályba,és még aznap délután átjött Peti bocsánatot kérni,de én mondtam,hogy még nekem kell egy kis idő feldolgozni az egészet...azt is megemlítettem neki,hogy lehet nem megyek holnap iskolába,mert gondolkoznom kell és ott nem nagyon tudok..Aztán kedd reggel anya elküldött,mivel szerinte sokkal jobbat fog tenni nekem ha társaságban vagyok. Ezért felszálltam a buszra,de amit láttam..Ott ültek ketten,és vadul falták egymást..Mikor megláttak,odajött a "barátom" és mondta,hogy neki ez a csók nem jelentett semmit..
-Figyelj,elegem van a hülye játékaidból..Igazából,mióta kavartok ezzel a ..lánnyal?
-Már vagy 2 hete..-A háta mögött a szörnyeteg szólalt meg.
-Kérlek..mondd hogy ez nem igaz...-mondtam sírva..
-Szofi..sajnálom..
-Az egész kapcsolatunk egy rohadt nagy színjáték volt..akkor még hétfőn is hazudtatok..gondolom első találkozáskor már megvolt a csók..egy hihetetlen nagy szemét vagy..köszönöm a csalódást.-Ezek után a szavak után leszálltam a buszról,mivel nem bírtam tovább. Tudtam,hogy csak egy ember tud nekem segíteni..Egyből hívtam is a legjobb barátomat,Ádámot.Igaz,nem sokat írok róla a naplómba,de igazából nagyon sokat számít nekem..mondhatni a legtöbbet..Szóval fél óra múlva már ott is volt,és estig beszélgettünk,hihetetlen megértő volt. Ez volt kedden.Szerdán bementem a suliba,és ott kavart a szörnyeteg és a legnagyobb csalódás az életemben..Bekönnyeztem,mire odajött Ádám,és megölelt,majd odament Petihez,és akkora pofont adott neki,hogy  csak úgy leszédült a székről..Odarohantam,és elrántottam,megnyugtattam,hogy nem kell,jól vagyok. Na igen,ezek voltak az "érdekesebb" történések,és ha azt hiszitek,hogy most nem vagyok hihetetlen rosszul..akkor nagyot tévedtek.Úgy érzem az életemnek semmi értelme,tudom hogy fiatal vagyok,és hogy még előttem van az egész élet de mégis..Az egész kapcsolatunk egy nagy hazugság volt. Nem tudom elhinni,még most se..Azt még elfelejtettem mondani,hogy szerdán voltam kihallgatáson,a FÉRFI-s üggyel kapcsolatban,mindent elkellet mesélnem ami ott történt,tehát most az az "emlék" is feljött újra..Egész nap csak sírok..Boti is nagyon aranyos,próbál nyugtatni,vele alszok,ha rémálmom van erősen megölel,és mindig elmondja,hogy ő sose fog csalódást okozni,és hogy a fiúk hülyék..Ezen mindig elmosolyodok.. :) Ádám is nagyon sokszor itt van,még az edzéseit is kihagyta,pedig tudom hogy azok neki a legfontosabbak.. Anyáék meg még nem tudják felfogni hogy mi  is történt,hiszen ők azt hitték,hogy Peti egy nagyon jó gyerek..Sajnos én is...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése