Mennyire tetszik a blogom?

Összes oldalmegjelenítés

2013. július 2., kedd

Edzés előtt

..Csak akkor belépett..Anna.. Mindenkit megölelt,és úgy látom rajtam kívül nincs olyan aki  ne szeretné. Nem szabad,hogy észrevegyen,mert akkor ezer százalék,hogy nekem annyi.Úristen erre néz! Igazából tudom,hogy edzésen kifog szúrni lehetetlen hogy ne,de akkor legalább az öltözőt hadd bírjam ki. Ez nem lehet..Észrevett..Ahogy gondoltam,már egyből elkezdte..
-Ohh,Szofi drágám,hát te hogy kerülsz ide? Na lányok,képzeljétek ez a csaj az akiről meséltem,hogy elakarja tőlem venni Petit. A múltkor majdnem megcsókolta!
Na igen,nem mondom ezután milyen jelzőkkel illettek meg engem a többiek.Ez annyira igazságtalan! Nem csináltam semmit,és erre ahol végre barátokat szerezhetnék,LÁNY barátokat,velük meg megutáltat Anna, a hazudós pasija miatt. Bekönnyeztem,mert nagyon rosszul esett,hogy az összes öltözőben lévő ember engem szidott. Nem bírtam tovább.
-Na jó Anna,figyelj rám. Értem,hogy mérges vagy ,mert a pasidnak én voltam az első barátnője. De higgy nekem,én nem akarok már semmit tőle! Utálom!ÉS tudod miért? Azért mert kettőnket egymás ellen fordít. Mert mindent elhitet veled! A múltkor nem én akartam megcsókolni,hanem ő engem! Nem akarlak titeket elszakítani egymástól,mert nekem már semmi közöm hozzá!Tudom,hogy nem hiszel nekem,de ez az igazság.
Ezzel be is fejeztem,válaszát nem vártam meg,mert még elkellet intéznem valamit. És igen,ez a valami Peti volt. Így nem mehet tovább. Felhívom,és megkeresem,elegem van belőle. Mindent el kell mondania Annának!
-Hol vagy? -Kérdeztem köszönés nélkül.
-Szofi te vagy az? Itt vagyok még a suliba,mert Anna edzését meg kell néznem. A lelátón ülök.
Kinyomtam,és rohantam a felé.
Amint meglátott,egyből pattant is fel,és elkezdett közeledni.
-Hozzám ne érj,te hazug! Hogy lehetsz ilyen? Miért hazudsz a saját barátnődnek? Nem szereted???? Akkor szakíts vele! Nem érdemled meg,tudod? Igaz,hogy már ő is okozott nekem fájdalmat,de senki nem tud annyit,mint te!Soha többé ne szólj hozzám!
-De Szofi,tudod hogy csak azért vagyok Annával,hogy féltékennyé tegyelek..Nekem te vagy a szerelmem!
Miközben mondta, a lányok bejöttek a terembe,Anna jött,bár könnyeivel küszködött,de megpofozta Petit,és utána én is,mert már nagyon régóta akartam.
-Te hazug,álnok,kétszínű,és még sorolhatnám! Hogy merted ezt tenni velem????? Legyél tisztába azzal,hogy itt mindennek vége kettőnk között. Utállak! - Mondta,és nagy meglepődésemre most nem nekem,hanem a most már ex barátjának.
-Lányok,elég ebből a drámázásból,azonnal gyertek le,és kezdődjön az edzés!-Kiabált ránk az edző.
Lementünk,és minden lány bocsánatot kért tőlem,még Anna is oda jött!
-Kérlek ne haragudj,én azt hittem jó ember.. -Mondta,és láttam rajta hogy egy hajszálon múlik,hogy el ne sírja magát.
-Figyelj,edzés után megbeszéljük,csak kérlek ne sírj!
 Elkezdődött..
hamarosan folytatom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése